"Met kwaliteit van dienstverlening klanttevredenheid vergroten"
Kwaliteit
CEE Consult hecht veel waarde aan klanttevredenheid. Om de klanttevredenheid te waarborgen en zo
veel mogelijk te vergroten, werkt CEE Consult met een kwaliteitsmanagementsysteem dat
gecertificeerd is volgens de internationale norm ISO 9001:2008.
In het kwaliteitsmanagementsysteem heeft CEE Consult haar kwaliteitsbeleid verankert en de volgende definitie
voor haar kwaliteitsbeleid geformuleerd:
De mate waarin de opdrachtgevers worden ontlast in hun problematiek en de erkenning van de toegevoegde waarde van
CEE Consult hierin. Daarbij streeft CEE Consult naar het continu verbeteren van de kwaliteit van haar dienstverlening om
de klanttevredenheid te vergroten.
- het leveren van een optimale oplossing voor huisvestingsvraagstukken van klanten;
- het voortdurend verbeteren van de prijs/prestatie verhouding van producten en diensten.
CEE Consult verstaat onder kwaliteit:
Om te bepalen of het kwaliteitsmanagementsysteem nog effectief is en of medewerkers van CEE
Consult zich houden aan intern gemaakte afspraken en procedures conform ISO 9001:2008 houdt
CEE Consult jaarlijks een interne audit. Aan de hand van de resultaten van de interne audit
worden verbeterprojecten bepaald om de kwaliteit van de dienstverlening van CEE Consult verder te ontwikkelen.
Daarnaast worden opdrachtevaluaties uitgevoerd en vindt jaarlijks een directie-evaluatie plaats.
Dit alles om U als klant van CEE Consult nog beter van dienst te kunnen zijn.
